e 19Ș22, sunt singura la birou, colegii au plecat, asta inseamna ca pot asculta toata muzica-penala-care-mi-place-din-lume-over-and-over-again, mess-ul fierbe, vestile se raspandesc, stati sa-i dau play incaodata, cele 14, ziua mea de nastere, ferestre luminate imi aduc prietenii inapoi, in curand vine si recompensa gurmandului, activitatea promisa, cu usa inchisa, ca nu m-am putut retine de la rima, afara copilutii joaca fotbal, ar merge un vertu, mie putin imi pasa de ei, cuvintele cheie din ferestre ar fi

- pietre, la, rinichi,
- cred, ca, trebuie, sa, treaca, o, zi, pana, imi, revin, din, stres,
- copil, cu, un, marinar, veritabil,
- masina, recent, achizitionata,
- in, septembrie, plec, ma, in, germania,
- e, prima, data, cand, castig, un, concurs, cu, tragere, la, sorti,
- burger, king, se, pisa, pe, mc, (?!)
- nu, sunt, de, acord, cu, noul, tau, stil, de, viata,
- la, dracu, chiar, vreau, garsoniera, aia,
- te, doare, in, cot, pe, tine,
- pai, ala, negru, e, mai, scump,
- hahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahah

in continuare, mix nu raspunde.

Niciun comentariu: