i blog therefore i am

Nu exista nici o gluma de inceput. Adica nu prea stiu cum sa captez atentia si nici nu sunt atat de sigura ca asta vreau. Ideea e ca dintotdeauna am dispretuit o gramada de lucruri. Scornful me, ce pot sa zic. Dar mi-am dat seama ca de multe ori dipretuiam de fapt ideea de cliseu in sine. Si asta am realizat nu prin procese mentale indelungate si complexe, ci prin confruntarea cu anumite situatii. De care situatii? Din alea de ajungi sa-ti spui "stai bai nene, ca de fapt nu-i nimic rau in a nu fi vesnic original". Cand incerci sa te situezi mereu in afara multimii ar trebui sa te intrebi totusi daca "aia multii" nu cumva au descoperit ei ceva. Nu stiu, poate ca nu e nevoie sa ne fie frica de banalitate, in sensul ala frumusel de..lucruri ingrozitor de simple si de dragute. Evident ca m-am indepartat cu vreo doispe metri de ce voiam de fapt sa zic. Si anume ca am dispretuit blog-atul asta la maxim, intr-atat incat le scriam autorilor de blog-uri mesaje de genul "get a fucking diary". Dar iata-ma aici, in fata dumneavoastra (adica de fapt a nimanui, ca probabil tentativa asta de blog va esua si nu-l va citi nici dracu), incercand sa justific de ce m-am razgandit. Ei bine, pentru ca vreau. Vreau sa am blog si sa scriu aproape zilnic la el si sa fie o rutina placuta si eventual sa mai si citeasca 1-1.2 oameni ce tot indrug eu pe aici. Gata, am scris destul. A, si probabil ar fi bine sa-mi construiesc de pe acum un soi de marca personala and all that insa..sunt ne-creativa si ma plictisesc usor, combinatie letala. Oh, simt ca acest blog imi va intregi viata virtuala hahah

5 comentarii:

Anonim spunea...

haha,imi place cum ai incheiat:P bine ai venit in lumea oamenilor care au blog,sa stii ca si eu dispretuiam oamenii cu blog,si am ajuns sa fiu unul din ei...:)

utopic spunea...

uau, primul meu comment! si nu contine injuraturi! iu huuu :)

Anonim spunea...

Ana are blog! yaaaay

Anonim spunea...

vilcomen Ana in minunata si incantatoarea lumea a blogurilor!
cu drag si interes, Ceci :D

Gogu Kaizer spunea...

Aici vroiam sa scriu un comentariu destept despre cum e sa citesti blogul asta de la inceput.

Am fi putut fi perfecti impreuna, ddf. Eapisda!