Rau cu blog, dar mai rau e fara blog.

Ma enerveaza. Toata lumea are. Stiu ca nu's tocmai eu in masura sa vociferez, eu cu amaratele mele de 26 de post-uri aerisite si nesarate. Dar chiar trebuie sa-si faca toata lumea? Cel mai tare ma enerveaza alea despre lucruri serioase. Seriozitate all the way. De parca blogul are intr-adevar o forma care tipa "aprinde-ti pipa si citeste-ma, te voi informa pana in maduva oaselor". Bun, nu zic sa fie numai despre acadele roz si amoruri ratate..De fapt..nici nu stiu exact ce ma deranjeaza pe mine de fapt. E f posibil sa ma deranjeze aspectul calitativ plus cantitativ al propriului blog aici de fata. Dar nu vreau sa recunosc asa ca n-o voi face. Ma enerveaza ma enerveaza ma enerveaza. Sunt atatea bloguri infecte si atatea bloguri grozave si atatea bloguri de mijloc..Alea proaste ma enerveaza pt ca mi-e teama sa nu ajung asa. Alea bune pentru ca stiu ca n-o sa ajung asa. Si alea din categoria ramasa pentru ca stiu ca acolo ma situez. Plus ca ar trebui sa fie o chestie spontana, corect? Nu sa stau atata sa ma framant, sa-mi fuga ochii in stanga si-n dreapta, sa ma plang pe la cine apuc:

iugin: e tare
iugin: multi fani spammeri
iugin: uite ca a rezumat el intr-o propozitie "Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future."
eo: nu ma indur sa sterg alea (ma gandesc ca unii vad doar 99 comments scrise acolo si se gandesc ca or fi 99 de persoane reale si de inteligenta medie)
[...]
eo: sunt o persoana foarte ocupata
iugin: word
iugin: pe bune, faci ceva?
eo: nu chiar
eo: tu faci?
iugin: din pacate, fac un cacat foarte meticulos
eo: bun si ala
iugin: nu chiar.. oricum, ce vroiam sa iti zic si nu stiu cum sa o zic fara sa imi compromit imaginea asa ca o sa o zic direct vorbind fara prea multa punctuatie este urmatoarea chestie
iugin: respect
iugin: sau un cuvant mai potrivit
iugin: pentru ca ti-ai facut blog
iugin: m-am relativ identificat cu unele chestii pe care le-ai spus acolo
eo: stii
eo: daca tii mortis sa faci misto de mine
eo: gaseste alt subiect
iugin: in special primul post.. asa fac si eu tot timpu si de ceva timp imi dau seama ca sunt retard din cauza asta
eo: incat sa nu ma prind asa usor
eo: imi urasc blogul
iugin: clar
iugin: nu fac misto
iugin: daca l-ai ura nu l-ai mai avea
eo: unde te-ai regasit, fata
iugin: adica poate nu iubesti in mod special ideea de blog dar e o chestie care te ajuta sa faci ceva care nici tu nu stii exact ce e si oricum e doar o unealta
iugin: o rotita in sistem

Si asta chiar e un tip umblat prin lumea blog-urilor. Hrm.
Oricum..trag cu dintii sa nu intre in moarte clinica micutul. Asa ca stati linistiti, all in well in the world as i am not erasing my blog..just yet. In orice caz, blogul asta fie va suferi o upgradare pana-n ceruri, fie va fi sters fara pic de mila/suspine/regrete.

And now..a totally random pic.

A, si maxima zilei: When asked how she is dealing with the wedding-planning stress, she replied, "I have two words for you: champagne." She being Pamela Mighty Anderson. I have only two words for her: Congratulations.

2 comentarii:

utopic spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
utopic spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.