Ceva mai vechi


holograma e Kate Moss, spectacolul e Alexander McQueen

4 comentarii:

Anonim spunea...

ce bine ca nu da interviuri.misterul face bine la imagine. Pete Doherty este un baietel isteric si cine dates him tre sa fie foarte indragostit de imaginea asta de rock star lifestyle.si daca si tu te uiti pe hollywoodtuna atunci nici eu nu ma jenez sa postez acest link http://www.hollyscoop.com/pete-doherty/110.aspx."She collapsed when they went back to her flat. Pete left because he didn't want any bad publicity". parea ca nu ii pasa publicity. sper sa fie adevarat ca e " too funny".

Anonim spunea...

acum ma uitam pe ce ai scris prima oara si pt ca am luat diverse piese de mobilier de la mobexpert eu zic sa "stay away from them".se destrama ,se duc dracului fara sa intri in contact cu ele prea mult. am luat chestii scumpe asa ca acest criteriu nu conteaza daca e vorba de made in romania. in general ce e asa de masa e facuta insipid sa placa multora. daca te gandesti un pic cum sa le combini iese ceva. ce vroiam sa zic.. am luat un birou frumos si prea scump adus din afara dar care nu era din lemn si arata f bine si acum dupa 4 ani. asa ca mai bine niste prefabricate din "afara" decat niste lemne din romania. si la mobexpert sunt la fel de plictisitoare.
ma bagam asa in seama pt ca nu stiam cum sa zic ca stiu mult prea in detaliu prin ce treci. aud mult prea des ca sunt eu setata pe negativ desi nu sacai cand ma supara ceva. ma uitam asa din singurate pe bloguri si ma bucur ca te-am gasit.

Anonim spunea...

si gutza are un pic de rock in el..

utopic spunea...

am uitat sa raspund si acum imi este lene sa citesc de la capat comentariile. sper ca e de bine si ca ma admirati, oricum.