billy: constiinta este cel mai mare dusman al nostru...las-o deoparte si fute creierul la maxim...mai tarziu o sa-ti para bine

billy: altfel se atrofiaza

billy: d-aia e creier

billy: sa gandeasca

billy: sa caraie

billy: cum caraie procesorul

billy: cand pisha tot ce poate din el...adica realizeaza calcule pardon

eu: action is the enemy of thought

eu:

billy: deschide-i mai multe tab-uri

billy: sa opereze mai multe

billy: in acelasi timp

billy: bai m-am gandit la o treaba

billy: m-am gandit sa-ti fac cadou cartzile alea de advertising pt toate zilele de nastere in care nu te-am sunat....adica niciodata

billy:

billy:

billy: ce zici ?

billy: accepti ?

eu: hahahha

eu: bai

eu: ti le dau inapoi

eu: mersi mult oricum

eu:

billy: ce palma dura....

billy:

billy: am simtit-o-n masele

eu: haide mai

eu: ca nu e chiar asa

eu:

billy: tot pe acolo

billy: nu conteaza

billy: ok oricum

billy: sunt impresionat ca te gasesc bine dispusa

billy: mai rar...

billy: am dreptate ?

eu: hei

eu: poate asa sunt mereu

Niciun comentariu: