DR AM

Aseara am fost cu ada si cu mircea pana in colentina, aproape de unde stau ai mei. I-am dat adei fluturii gasiti zilele trecute. Ea a lipsit umpic si, cat noi am asteptat-o, in fata a parcat o dubita galbena cu numar de Rep Moldova. Numarul era MD DR AM *insert no* si am zis woaaaa hai sa-i daruim E-ul lipsa dar, vai noua, n-am avut cu ce. Din radio urlau Linkin Park. Ca in loc de agende, carti de vizita, servetele uscate si umede (ca si orgasmele), picaturi, bomboane, fire, harti etc, ar fi trebuit sa avem altceva.

Cred ca ne-am resemnat doar ca ne-am resemnat tot holbandu-ne la numar, ma rog, plecam. Ada a zis ca e ok, nici ea n-avea sprayurile la ea si a spus ca oricum ne mai intoarcem acolo. Io am zis ca nu stim daca se mai intoarce si dubita.

O lasam pe ada acasa si urcam cele 5 etaje groznice din A19, impovarati de plase cu haine ce trebuiau spalate (am dat iama intr-un sh si masina de spalat din lunei nu mai functioneaza, de fapt ea saraca merge, doar ca s-a infundat chiuveta si n-are unde sa evacueze, cred!) si de vesnica plasa de la OK, mai golasa insa de asta data pentru ca am rezistat tentatiei de a ne fute burtile.

Sus a fost bine, ne-am invartit, sucit, micsorat, marit, inmuiat, de DR AM nu s-a mai vorbit. Am adormit si iar am visat o gramada de treburi. Ma rog. M-am trezit iar la 7, m-am ambitionat si m-am culcat la loc. Am transpirat. Imi place sa transpir intr-o casa.

Dimineata, cu mucii in gat si ochi cam fumurii, dupa ce am pus pe mine trei imprimeuri interzise in orice club care se respecta, dupa ce m-am spalat pe dinti cu o periuta care nu era a mea, am pus mana pe o carioca albastra si am scris taka-paka din senin, da, DR AM, deasupra mac-ului laptos cu care nu ma inteleg deloc (nu ma pot acomoda si pace). Am cerut voie inainte, desigur (la mine in camera am fost nesabuita si ramona m-a certat), si am scris cat am vrut io de mare. Adica destul de.

Azi am fost la dreamers sa mancam, fun fun fun, la plecare am dat o fuga pana la rulez sa ne luam markere din alea groase sau cum se cheama pentru viitoare interventii. Sa nu mai patim ca aseara niciodata. Markere din alea nu aveau, in schimb am vazut o geanta dar nu am bani si prea multe genti si oricum folosesc doar una, si aia rapciugoasa.

Dupa aia m-am intors singura la birou si atunci s-a facut ca am gasit doi fluturi exact ca aia turcoaz si albastru. Doar ca unu rosu, altu roz. Pe astia ii pastrez eu. Sau sa facem schimb, ca la surprizele din ciunga? :)


Si asta inseamna DR AM.

E-ul e in inbox.

2 comentarii:

Diaan spunea...

apropo de sh, stai sa-ti povestesc eu ceva.
mi-am luat odata un tricou gri, cu puca inger pe el. era dragut, putin scurtut, dar i-am facut un nod in spate si il purtam peste un alt tricou, de regula alb.
prima oara l-am pus pe mine intr-o seara cand am iesit in club (nu la club); acolo, mi s-a intamplat un lucru ciudat! trebuia sa ma vad cu un tip cu care urma sa ma sarut cu foc in acea seara, doar ca el, a hotarat sa se sarute cu altcineva. (da-i cu plansete, betii, vome, sms-uri, deci tot tacamul)
a doua oara cand am pus acel tricou pe mine a fost la ceva timp de cand s-a intamplat treaba povestita mai sus. la fel, noapte, club, puca inaripata, intalnire, planuri mari, doar ca personajul masculin era altul. cand, tac-pac, a aparut o fosta prietena in peisaj si din nou, discutii, plansete, imbratisari, pupaturi pe crestet si portiere trantite in fata.

bineinteles, am aruncat acel tricou si altceva de la sh cu greu mai pun pe mine. (energii negative, bla, bla)
sper sa invatati ceva din cele patite de mine

Anonim spunea...

Pucca inaripata e major cockblock/pussyblock?
*writes down*