hai sa va explic

cam cat de inselatoare sunt blogurile si de ce nu e bine sa picati in patima autorilor.

A. ce s-a intamplat:

deci nu ma lasi sa iti pov
eu: haha
eu: zi ma
cum aseara la ora 2
eu: HAI ZI
a ex-plo-dat
sticla de must
m-am cacat pe mine de frica
au venit 3 vcecini
la usa gen
atit de tare a bubuit
si imediat dupa
2 sec
asteptam sa vad ceva flacari cum intra pe usa, din bucatarie
pt ca am crez ca e centrala
a fost f trash (hahahaha, retineti, a fost f trash!!)
mama mama
eu: mi-au dat lacrimile de ras
bai da si mie vodafonu tau
eu: ha ha
nu m-am speriat ever asa tare
serios
ever
eu: hahahahaha
adica pula mea
am crez ca asa o sa mor
droigat si pe internet
eu: hahahahahahaha
eu: ma prabusesc

B. si ce s-a postat:

22 septembrie 2008

nu mai am must.

mai am amintiri.
puuuuuuuuup
succeseeeeee

2 comentarii:

Diaan spunea...

si mie mi-a explodat sticla de must
in sufragerie
stransesem dopul la sticla, ma deranja fasaitul, suna de parca erau soricei in casa. si asa, peste 12 ore, mi-a bubuit la ureche o sticla.
am crezut ca o sa mor, imi inchipuiam ca cineva a aruncat o dinamita, bomba, pe fereastra.
cand colo, doar must, totul era must.
exact in dimineatea aceea, cineva imi trimisese un mesaj in care imi zises ca sunt "un must". adica mast, nu must. dar s-a dovedit ca de fapt sunt must, nu mast.
iarasi imi povestesc experientele la tine pe blog.
ve pup

Anonim spunea...

{se pare ca in romania mustul e un mast.niciodata invers.}