inca un 360 la 0 grade

Buna ziua, se mai poate? Imi cer scuze ca am intarziat.
Poftiti, domnisoara.
Pentru ce examen sunteti?
Grile..
Ah dar nu v-am vazut tot anul..nu aveti o figura familiara
Hmm..cum sa va spun..asa cum facultatea asta a fost o dezamagire pentru mine cred ca si eu am fost o dezamagire pentru ea

Se schimba zambete, asta e intotdeauna bine.

Lucrati?
De cand ma stiu
Ce lucrati?
Sunt..copy..writer
Ah sunteti copywriter!
Unde lucrati?
La G&A
Asta-i nume de cabinet de avocatura
Stim
Pai ia scrieti atunci doua slogane pentru facultate
Ok. Care-i targetu?
Cum adica?
Adica doar racolam studenti sau facem si campanie de imagine?
A pai doua..unu pentru fcrp si unu pentru breand
Ok.

Bai, care sunt unghiurile de filmare?
Favorabile si nefavorabile
Dar miscarile camerei?
Line sau bruste
Si incadraturile?
Ideale si inghesuite

Pe tine te tin minte in anu intai..Hai ca uite, ploua rau, te duc eu cu masina pana la victoriei. Si ia zi, ce mai faci Tu erai mereu indragostita, parca asa tin minte

Sunt sunt si acum Dar nu ca atunci ca na M-am facut mai mare!

Pai ai grija ca...nu e bine..sa nu suferi

Stai tu linistit Ca vad eu ce fac

Ce deprimanta e piesa asta

Esti a treia fata care urca la mine in masina si spune asta despre piesa asta

Pai na toate fetele sunt la fel

Bine, sigur nu vrei sa te duc pana la birou? Uite ce rau ploua

Sigur sigur

O sa te sun cand mai ies la karaoke

Aha

Niciun comentariu: