Mesajul este disparut in actiune














am ratacit sursa.


Hers: Bai eu cred ca tu esti un urs rus.

His: Sunt cu capcaun rus

Hers: Un capcaun tun

His: Din carne de tun

Hers: Carne si tutun ai pieptul plin de scrum

His: Pieptul e plin de inima

Hers: De inima ruina

His: Imbracata in tutu negru si dansand

Hers: Dand din cur cu placere

His: Din curul ei de aur

His: Broastele nu sunt ce par a fi in cismigiu cu un singur i

Hers: Si pe broaste e matase tre sa cauti intre coapse

His: Intre coapse n-ai noroc daca te apuci sa cauti

Hers: Atunci nu mai cauta si vezi-ti de treaba ta

His: Treaba mea nu vorbeste limba ta

Hers: Cu atat mai mult

His: Nu inteleg ce vrei?

Hers: Vreau un cer

His: Biata, vrea cer

Hers: Ma simt supusa

His: Sigur ca da, mi-a cazut cafeaua pe jos din pricina asta.

Hers: Sa mori tu

His: Maine cumpara-ti niste crizanteme mov si priveste-le cu atentie cum stau in vaza. Pun pariu ca nu ai vaza.




Inchei cu un banc din cartea scuipata sub indrumarea lui Gregorian:

- Vai cat sunt de fericita iubesc si sunt iubita!
- Chiar asa?
- Da! Il iubesc pe Jean si ma iubeste Mihai.


Cu mesajul ne-am lamurit. Canalul..e...altu..si e lung.

aseara ai avut nevoie de un urs sa te scarpine pe spate?
ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Over and out.

Niciun comentariu: