live the dream, potato

bad trip/good trip/terror/love/cee/auzi domnisoara copywriteeeer/grigore doctorandule cuminte/cinecesefute/asta e toaleta fetelor iesi afara/ana, imi pare bine/adresa e pe perete/auzi fa proasto/mama frate muzica asta imi fute creierul/daca vine mircea sau ionut da si tu un bip/hasan mai tii minte cand/ramonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa esti o .........za na bu na

tata? ce faci, dormi

tu mereu ai fost nefericita
te-am vazut
asculta-ma pe mine
omu' de langa tre' sa vorbeasca mult
ca nu te intalnesti des cu asta.

sa nu uitam
ca am primit
asa
ceai
cafia
carne
pasta de dinti

si o floare ca

toamna se numara insurateii.

vine inapoi ca toti altii apoi trimite inapoi mersi pana sa ma trezesc

gura poporului adevar graieste
cosul rosu se topeste

am chei, n-am chei



pacat ca...

2 comentarii:

Anonim spunea...

spirit, spiridus, spirala ce esti.
Ramonaaa

utopic spunea...

hai pana sus sa-ti ofer o para