Park Lane

In jurul orelor 14 si 15, Linda si Veronica pleaca pregatite in parcul C de la Cismigiu. Ajunse acolo, se indreapta precaute catre un loc linistit, de unde sa poata imita in voie un cuplu de lesbience aflat la anaghie.

Cand nu i se aprinde bricheta, Veronica observa in tufisurile din proximitate un domn care la randul sau le observa pe fete, notandu-si impresiile in zona prohabului.

Linda, e un tip care si-o freaca in tufisuri! Se uita la noi!
Unde ma?
Uite la 5 metri de noi
Nu-l vad

Cand sa-l vada, domnul era deja in picioare la marginea unor scari, vizibil indecis daca sa plece sau sa-si faca in continuare viata. Ma rog, vraja se rupe si personajele isi vad fiecare, sau cate doua, de drum.

Bai Veronica nu pot sa cred frate
Trebuia sa vorbim cu el
Sa strigam ca-i nesimtit
Haide scumpa linisteste-te, hai mai bine sa-ti arat lebedele.
Bine, ai si tu dreptate, hai.

Lebedele, ca de obicei, superok, dar sa intram putin in zona aceasta de joaca, m-as da in leagan.

Hei, copiii aia se joaca cu un porumbel?
O fi mort?
Nu, aia era cioara din apa, a treia.
A doua era tot la 22:22, nu?
Bai ....eu zic ca si asta e mort
Ia, ma duc sa cercetez

Cine-a udat ma porumbelu?
Io, tanti..era plin de cacat...si am zis sa-l spal putin...doar l-am inmuiat putin...
Pai foarte bine ai facut
L-ai salvat
Da, ce sa zic, pacat ca tremura

In drum spre tarcul porumbeilor, on a mission:

Tanti uitati o cioara moarta in apa
Ba nu ma e un peste
Nu e un peste e o cioara, am tot vazut cioare moarte
Se spune ciori.

Mama cand o sa am un copil numai in piedici verbale o sa-l tin

Bai ar cam trebui sa ne intoarcem, sa ne luam si ceva de mancare.
Mama si ce rau imi pare ca nu l-am mai vazut pe domnu
I-as fi facut o poza...
Lasa ca il revedem cu siguranta. Lasa-l sa vina el la tine.
Plus ca stie parcul ca-n palma
Da, adevarul e ca ma dau prea usor si ..asta trebuie sa inceteze
Bai eu cred ca ne-a placut ca eram colorate..
Mda, acum nu mai conteaza..
Tu din frica dai in obsesie
De-ar fi prima data..
Baaai uite-l!! Hai mai repede, dupa el!

In timp ce alergau:

Baaai uite-i pe copiii aia doi cu care ne-am intalnit azi de doua ori. Au in brate porumbelu ala ud!
Frate lasa asta hai dupa labagiu sa-i fac poza!

Mama, m-a vazut! Ii mai fac una! Ah unde-i zoom-u?!!

Gata.
Hai sa ne luam chiftelute de la alimentara.
Slurp.

6 comentarii:

mirror this! spunea...

hahaha, rad rad rad.

Anonim spunea...

offtopic

casanova cat spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
casanova cat spunea...

in fact it didn't. 1800's. hello :)

utopic spunea...

mama ce porcarioara ai sters

nu spunem la nimeni ;)

so hello

casanova cat spunea...

ah, spuneţi, e ok. mai ales că am uitat. it happens u know. people change from second to third :">