Au au aaoleu

Nu imi doresc sa incep saptamana(e luni sau marti?) cu alte povestiri legate de spitale, boli, pacienti, incompetenta, vreau doar sa spun ca mi se pare inadmisibil sa astepti jumatate de ora la urgenta ca sa ti se faca nu stiu ce fisa, inadmisibil sa fie doar zece scaune la camera de garda (dintre care 9 ocupate de baieti obositi care asculta muzica la mp3 playerele lor, nu de pacienti), inadmisibil sa intri la doctor si sa auzi discutia cu asistenta "ar cam trebui internata si facut tratamentul ala" , "da, dar nu avem paturi", "eh, atunci fa-i o injectie din aia si asta e". Sigur, ma baieti. Asta e. Morala e ca pana se ocupa cineva de tine acolo fie iti trece problema, fie treci tu in lumea celor drepti. Pentru ca in rai sunt destule scaune libere.

7 comentarii:

Monica spunea...

trebuia sa se fi inspirat Puiu de undeva, pentru Lazarescu, nu?
si ce muza e mai buna decat realitatea?

utopic spunea...

nici pe ala nu l-am vazut, stop it :)

Monica spunea...

nici eu:)
ca am traume mai mari decat ale tale, aproape ca ale lui:)

utopic spunea...

iaics! (cum ar spune amicul scooby)

Ioana Manescu spunea...

Inmulteste experienta asta in intesitate si timp de stat cu 4, si situatia care ti-a iesit cu 7 ani. And what do you get? Silence.

Anonim spunea...

eu zic ca e inadmisibil ca asistenta sa fie mai panicata decat mine (eu fiind in soc alergic) si sa iti faca 5 gauri in mana pana reuseste sa-ti puna o perfuzie..

..sau e inadmisibil sa nu curga apa calda sa-ti incalzeasca perfuzia (abia scoasa din frigider) si doctorul sa-i sopteasca asistentei ca isi asuma el raspunderea daca patesc nu-stiu-ce complicatie..

etc. :)

utopic spunea...

whoa, i had no idea you could be so deep. frati de suferinta for eva!