De ziua femeii..




<--Amanda Lepore








..imi doresc sa fi fost barbat.

11 comentarii:

de_ce spunea...

wtf? cine-i asta? ce vrea? Bleah! sa moara

Ţugurlan spunea...

Heatherette, M.A.C. (cosmetics), Mego Jeans, Swatch, and more. Some brands I ain't never gonna buy from!

marie spunea...

geez! de ce utopic, de ce asta? de ce sa nu postezi si tu un 'ghiocel' ceva?

Ghiocel a.k.a. un Adam Brody, Josh, Jake, Jude, Clive etc etc etc

psyche spunea...

*enters sudden death mode*

nenorocitu spunea...

de 8 martie
http://youtube.com/watch?v=jOv47njeLHQ

nenorocitu spunea...

:P

mafi^hotz spunea...

Nemaipomenit de urâtă. Unde ai găsit-o ? :)

De la gât in jos ... parcă mai merge :)

utopic spunea...

hahah, eu zic sa ai grija cat cobori, s-ar putea sa ai o surpriza

mafi^hotz spunea...

looooooool ... nici nu mi-am dat seama :))))))) e chiar barbat ? :)) vai ce urasc chestiile astea .... bleah

Cakeinmyear spunea...

la poza asta nu am decat un singur comentariu:

buahahahahahahaahahahahahahahhahaahaha

liam in the sky with diamonds spunea...

tragic