A venit primavara..

..si au iesit de sub plapumioare pensionarii. Se vede treaba ca faza cu "aging gracefully" nu prea functioneaza la noi. Si aici nu ma refer neaparat la aspect, igiena personala (desi nu-s nici astea de neglijat), cat mai degraba la comportamentul unor oameni care se presupune ca au fost ceva la viata lor. Mai bine stati in casa decat sa aratati si sa va purtati ca niste reclame ambulante la sinucideri in masa. Bai, si pe unii chiar se vede ca n-au fost niste terchea-berchea..si cu toate astea sunt incredibil de nepoliticosi, nepoliticosi spre ostili.

Ok, am inteles, esti inutil, nu mai gusti placerile trupesti, nu mai vezi bine, incepi sa mirosi ciudat..but still, asta nu inseamna ca trebuie sa decazi in asa masura incat sa stergi instantaneu cu buretele o viata traita, sa speram, cu demnitate. Pana acum cativa ani nu intelegeam ura generala la adresa pensionarilor, mie mi se pareau draguti in felul lor neajutorat si stangace de a fi. Insa pensionarii politicosi sunt o specie pe cale de disparitie si asta e foarte trist. Si inca o chestie...bai, sunt foarte foarte multi. Tara asta nu prea intinereste, a?

Va trebui sa-mi iau odata permisul ala pentru ca in troleu deja imi pierd ani si nervi pretiosi (aici ar trebui mentionati si toti cocalarii care au descoperit recent miracolul mp3 player-elor date la maxim---> Beyonce se cearta toata ziua cu Nelly si Activ pentru primul loc in urechile mele chinuite; deh, daca nu mi-l rodea cainele, puteam si eu sa-i terorizez cu niste "muzica de ciudati"). Azi am zarit intr-un colt, langa un loc rezervat ocupat de, ati ghicit, un pensionar, urmatoarele cuvinte: "<3 OCS COMA Emil". Slava cerului, there is still hope! Bine ca generatiile tinere sunt ok!!

Macar e Spring Broke Sale pe Threadless.

18 comentarii:

Monica spunea...

nuuuuu, cand o sa iei permisul o sa te irite altii! e un fel de: ce iei pe mere, dai pe pere...singurul inconvenient, observat de mine, dupa moartea calestii: microbii, doamna, dupa 4 ani de pace, m-au invins toate stranuturile si toti pflugelii incasati in ceafa din metrou si traivan...mda, inchei aiureala asa: ia-ti permis, macar te irita lucruri noi

mărie spunea...

eu nu inteleg de ce nu vrea nimeni sa deschida o stana cu mine si sa ne mutam..

Mihai spunea...

scuza-ma, dar daca ar fi fost coma in mp3 player la maxim, oare te-ar mai fi deranjat? intre noi fie vorba, nu e cine stie ce de capul lor. mi se pare o usoara ipocrizie faptul ca le judeci muzica..

utopic spunea...

monica, eu injur ca un birjar si cand stau langa sofer; cred ca la volan o sa scot flacari pe nari

marie, deschid eu, dar o insula pustie :D sper ca nu te superi daca invit si 15 barbati prosti si frumosi

mihaiborcan, ideea era ca mi se pare necivilizat sa ii deranjezi pe altii, atata vreme cat iti misti fundul cu transportul IN COMUN; si tu ma judeci pe mine, desi nici macar nu ai inteles ca eram ironica la faza cu cele trei formatii de capatai. oricum, te scuz.

mărie spunea...

hmm...adica in loc de oi sa crestem barbati frumosi si prosti? hmmm... :))

utopic spunea...

eu zic ca-i mai simplu, nu fac atata mizerie si putem sa nici nu-i tundem

Moi spunea...

mihai, go to your room and think about what you've said.
eu am scris aia in troleu :D

mărie spunea...

sa ne hranim cu sangele lor si sa ramanem vesnic tinere

Anonim spunea...

Beyonce? Nelly? Activ? .... nu-i rau ... pe mine ma emotioneaza mai mult manelele (si mai nou suneriile de 3310 incercate toate la rand ... de cateva ori).

aquashark spunea...

hahahahahahaha
se vede ca ai inceput sa lucrezi :)

eu n-aveam nicio problema cu pensionarii pana cand m-am angajat. apoi nu mai suportam dimineata sa pierd 2 masini din cauza ca n-aveai loc sa te urci din cauza lor..

e foarte, foarte iritant sa-ti incepi ziua inghesuit de toate fosilele care se plimba de la prima ora fara vreun scop demn de orele respective.

Anonim spunea...

eu tin cu mosii! de al dracului :))

Anonim spunea...

UTOPIC ... de ce nu ai castigat nimic la ROBLOGFEST ? Imi place cum scrii ...

utopic spunea...

marie, nu-i omoram pe toti, mai pastram cativa pentru...pentru...prasila

aquashark, bine ca acum esti somer si ai scapat de grija asta

mafi^hotz, e o lume nedreapta, stiu, si eu ma vedeam castigatoare (la toate categoriile si la toate concursurile din lume hahah)

Andrei spunea...

ba, da rai sunteti...ce naiba aveti cu pensionarii?? unii dintrei ei sunt chiar amuzanti, de exemplu eu am ras cu lacrimi, aratand cu degetu si tinandu-ma cu mana (cealalta decat cea cu degetu) de burta cand am vazut cum unui mosulica i'a cazut proteza din gura in timp ce o agata pe o baba cu replica "ai vazut ca s'au scumpit gazele? [wink]"... acum nu stiu daca faza cu proteza facea parte din strategia de agatare (si vroia sa arate ca are cu ce), da a fost al dracului de tare....old folks & Faramita Lambru RULZ!!

Anonim spunea...

eu ma intreb de ce e 85ul plin de pensionari la 6am. JINKIES ! sa fie oare...*flashing neon sign* PIATA OBOR ??!//1/!?
that aside, ai sa arzi in iad. ohaioooo gozaimasuuuuu ^^

Mihai spunea...

well.. imi cer scuze

mărie spunea...

shhhh...poti sa spui..aaaa...prasila... pe blog? :P

Anonim spunea...

Normal ca imbatraneste Romania. Din cauza noastra, a tinerilor, pentru ca ne cordim ca epurii, dar nu ne prasim deloc.
Ia intrebatzii pe bunici cum se face, fara prezervativ, pastile si alte d'alea. Old style salveaza Romania, taicah!