abracadaverbra




ma bucur atat de tare ca m-ai sunat aseara ca ai venit stiu ca atunci am disparut cand era greu la tine si usor la mine asa facem toti nu imi pare atat de rau ma gandesc tot timpul la tine sunt aici acum vreau sa-ti fie bine nu zic frate ca e simplu dar nu esti singura suntem iarasi noi doua nu te las singura poate la inceput o sa ne plictisim dar ai incredere vom gasi un loc al nostru cu barfe si carti si baieti si internet si tot ce mai vrem noi o sa bantuim prin magazine si o sa mancam porcarii cacat habar n-am ce-o sa facem iti mai plac poneii? mie inca-mi mai plac versurile emo tii minte cand eram penale si rautacioase impreuna? nu-mi spune ca nu se mai poate ca nu te cred uite, io's deja...ma rog, pe jumate


hai nu mai fi supi, printeso, ca diseara trec cu masina sa te scot la un suc central, bine, comoara mea?! te pupik, andrei.


CRYSTAL BUBBLES WILL CREMATE OUR TROUBLES

Niciun comentariu: