draga mircea,

de cand ai plecat, multe s-au mai intamplat. am venit la calculator si am pus niste muzica, din playlistu favorite ana. am mai stat umpic in pat. m-a sunat mix, a zis ca vine incoace pe la 4:40, daca, citez, totul decurge conform planului. o sa aduca mancare de acasa. floricele, ca avem microunde, salata de cruditati, iaurt de fructe degresat ca sa ne mentinem. au venit viviana si ramona. cu gatul e mai ok, zice. ramona a tuns-o pe viviana in baie, ii sta foarte bine, e acum rasa de jur imprejurul unei cozi foarte mari. am documentat digital intreg procesul. viv a plecat repede ca trebuia sa plece la iasi cu simon. am strans prin casa si am bagat rufe colorate la spalat, 30 de grade ca sa fim safe. in timpul asta ramona a facut niste oua ochiuri cu paine prajita si branza si un fel de sunca. eu i-am facut 3 in 1. ada a mai stat in pat si dupa a surfat pe net. masa a fost indestulatoare si placuta, presarata cu discutii despre birou si desene. am spalat vasele si am aruncat firimiturile. camera anei arata ciudat fara ana si hainele ei aruncate pe acolo. afara sunt nori si uite ca s-a facut deja 4. mai stam putin de vorba ca fetele si ma tund si eu. adica ma las tunsa. am schimbat playlistu. si am mai colorat putin DR AM-ul, ii lipsea niste rosu. fii pe pace, arata dragut. chiar cred ca vreau sa-mi fac tatuaju ala de care ti-am spus dimineata pe balcon. ma doare foarte putin capul. si mici segmente din rest.
bucurestiul e linistit din ce vad eu de aici. diseara nu cred ca iesim. gemul ala din frigider este intr-adevar delicios. fetele sunt in spatele meu si discuta despre iubire. sper sa nu se supere ca nu ma implic dar ma depaseste subiectul. e mai bine aici.

sper ca ai ajuns cu bine.
multumesc.

e o presiune psihica iubirea d-aia si tine asa putin ca altfel ar lua-o razna creierul, se aude in spate. boli, eternitate, sfarsit, sinucideri, cuvintele se insira singure in afara propozitiilor pentru ca eu nu vreau sa fiu atenta.

Niciun comentariu: