cartea, blogul, sorina

am lasat seara gravida, de oboseala, de atentie.

asta nu inseamna ca n-am iubit-o.












"Everybody's born with some different thing at the core of their existence. And that thing, whatever it is, becomes like a heat source that runs each person from the inside. I have one too, of course. Like everybody else. But sometimes it gets out of hand. It swells or shrinks inside me, and it shakes me up. What I'd really like to do is find a way to communicate that feeling to another person."

la capatul lumii si in tara aspra a minunilor

ma luptam cu cartea asta de cateva luni, am citit-o ca melcul care iese greu din cochilie, fara a ma ingrijora, ultimele patruzeci-treizeci de pagini bineinteles pe nerasuflate cam cum mi se intampla mereu cu el. ca asta e amuzant, cum ziceam, ai impresia ca isi intinde oasele sute de pagini redundant cand de fapt iti construieste din aceleasi cateva nuiele o casuta in copaci la final iti da cheia si te trezesti ca erai deja cu ea la gat ca pe vremea comunista pe care n-am prins-o ca eu aveam bona care sa deschida usa.

si am terminat-o la tanc in octombrie la fel cum in octombrie mi s-a aprins veioza pe noptiera sorinei. inca o data cea mai turbulenta fata s-a intors sa arate la blogger ce poa sa faca. ca mindfuck-ul din parcarea goala aducea deja a self-entertainment cu finalizare fara de finalitate.

vineri seara au venit mircea si ana sa ma ia, m-am dat cu ruj, au ras de mine, ne-am dat prin oras, am ajuns in control la handsome furs nici prea prea nici foarte foarte, drank stuff and talked shit, m-a oprit de brat un prietenar uitat sa-mi spuna "hei nu te-am vazut de anu trecut, atunci aratai ca dracu si erai cam praf, acum pare sa-ti fie mai bine", pana la urma m-am trezit la ota, ocazie cu care as vrea sa spun ca niciodata nu m-am distrat cu adevarat acolo, in alta ordine de idei a aparut o tipa noua blonda pe acolo, i-o tragi tu primul sau i-o trag eu, imi vedeam de tigarile mele cand vine o amica sa-mi spuna, printre urari de lma, ca n-ar trebui sa ma dau cu ruj daca am cearcane, sa incerc mai bine un blush for that healthy grow and human touch. astea nu conteaza. important e ca spre dimineata am mers la studio si acolo nu stiu cum s-a ordonat treaba ca stateam pe un fotoliu bun, cu o pisica in poala si desenele sorinei in brate, de la care nu puteam sa-mi dezlipesc mintea, cand, hopa, this is me being ok, this is making me feel, this is happy.

this is not obama speaking this is not the peace corps
while we wait for change it is happening just that in a different way
cause dreams come from the past not from the future
and no matter what you are wishing for
it won't come in the form you're expecting

pentru ca e cea mai buna dintre lumi
chiar si numai pentru ca e a noastra
in ea te-ai nascut si in ea trebuie sa mori
si sa fie perfecta inseamna sa admita orice posibilitate
fie ca-i entrance ori exit
asa cum orasul perfect indragit gandit de tine isi modifica zidurile
si isi penetreaza singur granitele
e perfecta pentru ca e furtuna de nisip
care se misca odata cu tine pentru ca e in tine
se modifica in permanenta asa cum se fixeaza fara oprire
pe noi si noi coordonate
devenite adineauri amintire

the end is in sight
but so is everything

in loc sa ne punem amandoi acelasi colac de salvare
umflat de plamani prea tineri pentru larghetea oferita
sa performam inec sincron in marea posibilitatilor pierdute
mai bine drepti pe pamant pe prezent pe paine

fiecare pe pieptul lui
respiratie apropiata
ne incalzim cu aburii
pe ruta soarelui cu dinti




4 comentarii:

tebatman spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
tebatman spunea...

http://i93.photobucket.com/albums/l53/Jonny_Mo/orsonclapping.gif

Doamna Brebenel spunea...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5b/Tofu.ogg

Victor Plastic spunea...

><