nu va suparaț, sunteti fracturistă?


NOTHING WRONG IN DOING
THINGS THAT MATTER
AND
THINGS THAT DON'T
JUST DON'T
MISTAKE ONE FOR THE OTHER.


unul e mereu acelasi
ceilalti sunt mereu altii





heiho
iti creste inima in tine, principeso

de unde stii?

imi imaginez
ca nu te dai cu ruj pe inima
stii cum e si cu inimile astea?
ca si cu genitalele
sunt unii oameni frumosi la fata si la maini si la picioare si poate si la tors
dar cand se dezbraca si pui lumina pe ei
sexul lor e urat
ceva ascuns ce iti face surprize
ca si inimile

of ce frumos le-ai rasucit
mi se pare pe undeva jalnic
sa ma simt asa
fara o prezenta fizica sau incurajatoare

ai zis bine ma
esti tot ce ai
de ce sa nu iti fie bine cu tine
si acum intrebarea de ora 13:20
tu stii sa gatesti?

mm nici da nici nu
cateva lucruri fac
sau faceam
ieseau bune

diseara ce faci?

ma duc la pilates

hah

dupa care m-a somat o prietena sa ma vad cu ea

pilates frate
binebine

o tampenie
dar omoara din timp
si eu vreau sa ne vedem
cum am tot zis

bine
available i am
http://www.clubliterar.com/text.php?tid=7939
useful shit
auzi cine e tanarul din poza ta?

nu stiu cine e
da-mi place
nu el cat poza
ce imi place
cine e baiatu care a scris
dar de ce dracului
ai vrea sa publici acolo

acolo e unul din cele mai tari locuri
asta e ionut chiva
asa cum se si semneaza

ia sa-l adaug pe facebook

vezi ca e bun

om bun?

nu

e bun cu capu
ca sa citez o pizda
drumul spre pizda trece prin creier
si el cred ca il stie

si tu vorbesti de parca l-ai uitat

nu
eu vorbesc de parca mi-e teama
clubliterar e un loc unde se intalnesc online astia tineri
cei mai buni cred eu
pe literatura
majoritatea au publicat

s-or intalni ei dar comentariile miros a ceapa

pai se cam taie in bucati

pai de ce

pentru ca sunt adversitati

pai de ce
in baza carui temei

vanitati, culturi, proveniente, preferinte, superficialitati
motive sunt

e ce sa-ti povestesc
ia sa scriu si eu pe club literar
hehehe
ce's mai proasta
sau ce

ia sa scrii

numai daca-si schimba interfata
ca nu-i deloc moderna

sweet amber

ia sa-mi nascocesc un pseudonim

trebuie sa trimiti texte ca sa fii admisa

si cine's juratii

si daca moderatorii zic ca esti ok
intri la votare
si la votare esti mancat slurp slurp ca sa zic asa

ce muisti basiti pretiosi
fete dragute sunt?

nu cred

alea ies in oras si danseaza

cred ca fetele sunt cam triste

pai normal uita-te ce header au
invita la depresie

desi sutn cateva care par sa fi gasit o pula prin chilotii lor tanga

citita

eu nu cred ca tine de interfata cu utilizatorul locu ala

si dupa ce se despart
baga comentarii din alea
am inteles

dar baga
si eu am incercat
n-am trecut de calificari
si si eu cred ca sunt cam jegosi

atunci sunt niste prosti
hai sa facem o miscare
anti club literar gen!

nu sunt prosit
asta e ideea
ca nu ma bagam
adica cred ca am trimis ce nu trebuia
poezie gen

pai probabil daca trimit si eu
post-uri sau mail-uri, ca altceva n-am

da

ma vor trimite inapoi la coada vacii nebune

si se vede
ti se vad intentiile in texte

si nu mai e cul?
sau in literatura pura n-a fost niciodata?

ei mizeaza pe lucruri care pot sa creeze o generatie

ce e mizeria asta
e 2019 sau cat o fi
sa zica mersi oricarui suflet care se opreste mai mult de doua minute asupra unei insiruiri de cuvinte

pai da

ma enerveaza purismele astea

mai ales ca poezia e in beci la modul planetar

nu pot sa creeze o generatie
doar s-o ocroteasca in caz ca apare ea singurica

ba poti

cum?

sa fii acolo cu aia buni
adica astia macar cred in ceva

uite ca ionut chiva mi-a acceptat cererea
iti zic eu
pe facebook faci treaba
nu pe club funerar

: )))

ma duc sa ma dau cu ruj

ai ai ai
esti bine

si nimeni nu-i perfect
asta face teste "ce rasa de caine esti"
hahah

da ma

ia sa-i trimit un mail
ce mizerie

: )))
daca i-o tragi lu chiva sa ma chemi sa va fac de mancare ))

hahahahhahaha
ahahahahhahahahaha
raaad
bai nu cred ca ma bag
e prea trist pentru mine
dar stii cum e
daca-mi trimite bomboane
le mananc

da
e trist?

gata i-am scris
o sa-i placa

in ce te-am bagat
: )))

nu imi place de el e ok

meriti o limba pe spate
bai

da bai

cum te gasesc pe feisbuc
ca mi-am facut sa moara mama cont

ah de cand asteptam ziua asta
serios

si n-am de nici unele
ah ce mecla ai

ce-are
e penala, nu?
: ))

esti o capcana umblatoare
esti visul la toti scriitorii
: ))
da-mi accept
mai repede!
ahahahahahaha
aia cu don juan e prea tare
am dat de ea intr-o zi de disperare
si mi-am zis
ia sa intru fratica aici
ca poate nu mai stiu cu femeile
cand am iesit eram barbat
: ))

e ok
o sa vezi ca pe fbk se fute la greu

da
stiu
adica se vede
: ))

cum adica?

adica lumea sta sa vada
cine ce
e ca o petrecere in care nimeni nu are loc

ah vb de fbk

you an' i
we could blow up in the same car

but we won't


____________________________________________

BOTTOM LINE SI CHILOTII SUS


1 nu prea poti sa si scrii sa si traiesti
2 raman neafiliata artistic pe termen nedefinit
3 e vremea holerei si nimeni nu mai boleste

daca pe facebook se face frig
dragostea isi pune helanca.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
si bancul era in felul urmator

in parc, o fata pe-o banca. se apropie un baiat si intreaba:
nu va suparati, sunteti amatoare de un suc?
si ea raspunde:
amatoare'i ma-ta, eu sunt profesionista.

ah cred ca vi l-am mai zis.
memorie si con cen tra re

si pace pe pamant.

6 comentarii:

utopic spunea...

suntetz facebookizdah?

r spunea...

chiva e misto, da. pe club nu se mai merita sa fii, era misto cand ma ocupam eu de el (well duh, egocentrism). e prea lung textu tau si generatia advertising are short attention span.

imi place dar nu peste tot.

rita sordida spunea...

my facebook brings all the boys to the yard

utopic spunea...

tu sa taci robotoare ca ti-a luat enspe ani sa accepti invitatia

daca ti-ar placea peste tot ar fi al tau

marul spunea...

fracturismu e atunci cand versu e lung sau scurt ? :)) paradoxal , e o intrebare serioasa .

Anonim spunea...

scrii foarte frumos, ana. ma racoresc cand te citesc.