Nimicimicmicicc

After all..vesti, vreme, intamplari, toate proaste si rele. Chef, realizari, stare generala, toate pe zero. Functionez din rezerve (am invatat in clasa a 7-a ca o parte din glucide se depun pe la ficat sub forma de glicogen, pentru mai apoi, pentru situatii din astea, corect?). Pe internet nu mai gasesti nimic bun, cartile nu-mi mai plac, iarba e prea uscata, incerc sa nu fac jocuri ieftine de cuvinte, am un cont de flickr oarecum low-profile, n-a prins deloc, se uita acolo doi oameni care imi vor binele si bunastarea, nu bagi pizdute (pardon), nu razbati. Organele sunt noile peisaje, publicitar vorbind, uh. O sa incep sa mai ies , destul am adunat vanatai pe partye, cum ar scrie un cineva, stiu de pe acum ca n-o sa ma simt minunat, n-o sa ma distrez, atitudinea mea e de vina, se stie. Diseara ma duc sa imi iau bocanci desi toti sunt urati, nu mai pot amana, umblu cu degetele degerate prin adidasi sau cizme destinate strict decorului --> pipi la fiecare 30 de minute, ah, pipi fierbinte stand pe colacul rece-rece, ca o bere buna, domnilor. Oare daca as fi fost mai frumoasa decat acum? S-ar fi uns treaba mai bine? Cert e ca iubirea ne salveaza pe toti.

6 comentarii:

robotor spunea...

ce frumos. nici eu n-am mai iesit, si mi-e frica sa nu ma plictisesc daca ies.


cert, cum dracu altfel? vezi antropologia evolutiva.

honoré_de_balzac spunea...

omlete du fromage

Anonim spunea...

trec deseori prin niste stari similare.e si mai dificil cand vad ca cei din jur traiesc anesteziati de vise si iluzii.ti-as scrie mai des dar pari sa dispretuiesti pe cei ce te "viziteaza".
bine ca ne-ai dat speranta la sfarsit. e de altfel una dintre formulele succesului la public:). sper ca-i o ironie.

utopic spunea...

nu ii dispretuiesc, e poate un cuvant prea greu, nu vizitatul deranjeaza (de-ar fi asa, blogul n-ar mai fi), ci interpretarile tampite. glumitele nu, glumitele sunt ok. dar comentariile cu pretentii de "am decodat perfect" si miros de "mi s-a stricat decodorul" ma racaie. daca vrei, scrie mai des.

gancsta-rep4lyfe spunea...

ba eu vreau sa scriu mai des!
dis iz mah turf foo, let us battle!

drull spunea...

Though you look very hardcore Drull stie ca esti a sweet heart at core. Cistita te paste